Poniższy regulamin dotyczy szkoleń organizowanych przez Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej Milena Karlińska-Nehrebecka
I. Organizujący szkolenia
Szkolenia organizuje Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej Milena Karlińska-Nehrebecka, zwany dalej „Instytutem”.
II. Szkolenia
- Instytut organizuje szkolenia w swojej siedzibie w Krakowie przy ul. Pod Skałą 9 lub w innych wyznaczonych ośrodkach na terenie Polski, w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie szkoleń publikowanej corocznie na stronie internetowej Instytutu: www.pipi.org.pl.
- Szkolenia dedykowane odbywają się według odrębnych ustaleń z klientem.
III. Warunki i zgłoszenie uczestnictwa
- Uczestnikami szkoleń organizowanych przez Instytut mogą być:
- psychologowie,
- lekarze,
- psychoterapeuci,
- absolwenci nauk medycznych,
- nauczyciele,
- pedagodzy.
- Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie Instytutu oraz wpłata na rachunek Instytutu zadatku określonego w ofercie szkolenia publikowanej na stronie internetowej Instytutu www.pipi.org.pl.
- Osoby zakwalifikowane otrzymają pisemne potwierdzenie, informacje organizacyjne oraz dane na temat możliwości odpłatnych noclegów w miejscu szkolenia.
IV. Rezygnacja z uczestnictwa — odstąpienie od umowy przez Zamawiającego
- Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić do Instytutu drogą mailową lub telefonicznie.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia Zamawiającemu przysługuje zwrot uiszczonej zaliczki w całości.
- W przypadku otrzymania przez Instytut oświadczenia o rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia, nie później jednak niż na 7 dni robocze przed datą rozpoczęcia szkolenia, Zamawiającemu przysługuje zwrot zaliczki pomniejszonej o faktyczne koszty poniesione przez Instytut w związku z organizacją szkolenia.
- Zamawiający wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji ze szkolenia przez Zamawiającego później niż na 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia lub nie wzięcia udziału w szkoleniu, Instytut zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia za szkolenie. W uzasadnionych przypadkach Instytut może zwrócić wpłacona kwotę po potrąceniu zaliczki.
V. Zmiany terminu szkolenia
- W przypadku odwołania szkolenia przez Instytut, według wyboru Zamawiającego, Instytut zwróci wpłaconą kwotę w całości lub przeprowadzi szkolenie w innym wskazanym przez siebie terminie.
- Instytut zastrzega sobie prawo do zmiany cen i programu szkolenia, o czym poinformuje Zamawiającego przynajmniej na 7 dni naprzód przed terminem szkolenia. Zamawiający w takim wypadku może zrezygnować ze szkolenia uzyskując zwrot wpłaconego zadatku bez obowiązku pokrycia kosztów szkolenia.
VI. Ceny szkoleń i warunki płatności
- Cena szkolenia jest ustalana corocznie i publikowana na stronie internetowej Instytutu.
- Ceny szkoleń obejmują: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, zaświadczenia potwierdzającego odbycie szkolenia.
- Ceny szkoleń nie obejmują kosztów dojazdów oraz zakwaterowania uczestników szkoleń.
- Zamawiający wpłaca zaliczkę w wysokości opublikowanej na stronie internetowej Instytutu w terminie 5 dni od daty zgłoszenia uczestnictwa. Pozostałą część wynagrodzenia tj. kwotę opublikowaną na stronie Instytutu w terminie zgodnym z opublikowanym na stronie Instytutu.
- Brak wpłaty zaliczki w wymaganym terminie stanowi domniemaną rezygnację ze szkolenia i upoważnia Instytut do nieświadczenia usług dla Zamawiającego.
VII. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) Instytut nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Zamawiającego (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e‑mailowy) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Instytutem.
VIII. Reklamacje
- Zamawiający może składać reklamacje dotyczące szkoleń w formie pisemnej do Instytutu najpóźniej w terminie 30 dni od daty zakończenia szkolenia.
- Każdy z uczestników po zakończeniu szkolenia ma prawo do wypełnienia ankiety oceniającej jakość szkolenia.
Masz inne pytanie? Czekamy na tel. 797 414 938 lub e‑mail: biuro@pipi.org.pl
Zapraszamy!