Szanowni Państwo,
z uwagi, że gromadzenie w Instytucie Państwa danych osobowych jest niezbędne do prawidłowego świadczenia usług, informujemy Państwa w jakim celu i w jaki sposób są one przetwarzane.
Dokument dostosowany został do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, a także uchylenia Dyrektywy 95/46/WE.
Jeśli mają Państwa jakieś pytania, które dotyczą przetwarzania i bezpieczeństwa Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt mailowy.
PODSTAWOWE INFORMACJE
Podmiotem administrującym Państwa danymi jest Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej, który prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej Maria Milena Karlińska-Nehrebecka adres miejsca wykonywania działalności: ul. Pod Skałą 9 30–237 Kraków, NIP: 677–169-01–93 REGON:121506272
Wszystkie obowiązki dotyczące ochrony danych osobowych wykonuje bezpośrednio wyżej wspomniany administrator danych. Ponadto z uwagi na wykonywaną profesję administrator danych osobowych jak i wszyscy współpracownicy Instytutu są całkowicie objęci tajemnicą zawodową dotyczącą każdej osoby — pacjentów jak i również osób szkolących się.
Państwa uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych to:
– prawo do żądania otrzymania dostępu do swoich danych, wglądu do danych, ich zmiany oraz usunięcia
– prawo do cofnięcia w każdej chwili zgody na przetwarzanie danych w określonym celu
– prawo do wniesienia skargi w momencie, gdy istnieje podejrzenie, że administrator nieodpowiednio zabezpiecza i przetwarza Pani/Pana dane osobowe.
Uprawnienia o których mowa, zostały zawarte w art. 16–21 RODO.
Kiedy są pozyskiwane Pani/Pana dane i w jakim celu są zbierane?
- w przypadku zapisu na szkolenie.
Na stronie internetowej Polskiego Instytutu Psychoterapii Integratywnej można dokonać zapisu na szkolenie. W celu poprawnego zgłoszenia na szkolenie należy podać dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, email, wykształcenie, adres miejsca pracy i ew. dane do faktury. Dane te są zbierane w celu umożliwienia kontaktu przed i po szkoleniu, wydania stosownych dokumentów poświadczających udział w szkoleniu, wystawienia faktury lub przesyłaniu informacji o szkoleniach organizowanych w Instytucie, którymi są lub mogą Państwo być zainteresowani w dalszym rozwoju zawodowym. - w przypadku zapisu na 4‑letnie Studium Psychoterapii Integratywnej i PROFI.
Przystępując do kształcenia na 4‑letnim Studium Psychoterapii Integratywnej i PROFI wypełniają Państwo ankiety zgłoszeniowe. W celu poprawnego zgłoszenia na Studium i Profi należy podać dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, email, wykształcenie, adres miejsca pracy oraz informacje o swoim stanie psychicznym (np. terapia, leczenie psychiatryczne, itp). Informacje te są zbierane dla celów rekrutacyjnych i w przypadku pomyślnego przejścia rekrutacji przechowywane w postaci papierowej i elektronicznej. Wszelkie dane zgromadzone w toku nauczania są przechowywane dla zapewnienia i przeprowadzenia wymagane procesu kształcenia. - w przypadku uczestnictwa w terapii indywidualnej lub grupowej
Każdy z pacjentów przystępujący do terapii wypełnia w wersji papierowej dokumentację przebiegu psychoterapii. Pacjent podaje w niej dane takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, email, stan cywilny, wykształcenie oraz informacje o stanie psychicznym i fizycznym. W dokumentacji tej są również odnotowywane przez terapeutę prowadzącego dane takie jak: terminy kolejnych spotkań, informacje z poszczególnych etapów terapii, zalecenia, diagnozy itp. Dane te są gromadzone dla udokumentowania procesu terapeutycznego, prawidłowego zdiagnozowania pacjenta, przebiegu leczenia oraz kontaktu z nim. Wgląd do tych danych ma tylko terapeuta prowadzący i administrator danych. Dane te nie są nigdzie dalej przetwarzane i są objęte całkowitą tajemnicą zawodową, z której tylko i wyłącznie w określonych przypadkach i za poinformowaniem pacjenta, może zostać zwolniony terapeuta prowadzący i administrator danych na pisemny wniosek Sądu. - pliki cookies, protokół SSL
W ramach strony internetowej Instytutu stosowane są pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. - Certyfikat SSL — (w trakcie wdrażania)
Certyfikat SSL to narzędzie, które szyfruje dane przesyłane drogą elektroniczną, pomiędzy serwerem, a użytkownikiem w celu uniemożliwienia przechwycenia poufnych danych. Certyfikaty SSL gwarantują wiarygodność stron internetowych, które chronią, a użytkownicy, którzy łączą się ze stroną zabezpieczoną certyfikatem SSL mają absolutną pewność, że łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem. Strona pipi.org.pl posiada certyfikat bezpieczeństwa wystawiony przez firmę.…
W przypadku pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: biuro@pipi.org.pl